Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Hobbyist Julian Rika27/Male/New Zealand Recent Activity
Deviant for 4 Years
Needs Core Membership
Statistics 343 Deviations 657 Comments 7,556 Pageviews
×

Random Favourites

Cold Sun by d1sarmon1a Cold Sun :icond1sarmon1a:d1sarmon1a 79 9 NUMERO SESENTA Y SIETE by MutanerdA NUMERO SESENTA Y SIETE :iconmutanerda:MutanerdA 3 0 Valeria by Vilenchik Valeria :iconvilenchik:Vilenchik 129 26 Icarus by HomunColoss Icarus :iconhomuncoloss:HomunColoss 4 8 La Danse de l'Aube by Erulian La Danse de l'Aube :iconerulian:Erulian 19 3 In This Prison by TylerXy In This Prison :icontylerxy:TylerXy 19 11 Dragon's Crown: Sorceress turntable by grico316 Dragon's Crown: Sorceress turntable :icongrico316:grico316 272 68 Nightclaw chibi practice by Nightclaw5938 Nightclaw chibi practice :iconnightclaw5938:Nightclaw5938 12 6 Rorita by Kawiku Rorita :iconkawiku:Kawiku 1,886 79 EVIL DREAM TEAM by Infusions EVIL DREAM TEAM :iconinfusions:Infusions 304 20 OC: Lilica by scaverle OC: Lilica :iconscaverle:scaverle 19 2 Cat+box by NelEilis Cat+box :iconneleilis:NelEilis 123 21 Elegy by Cocodrillo Elegy :iconcocodrillo:Cocodrillo 133 29 REDX SSS V version for octane by REDANTA REDX SSS V version for octane :iconredanta:REDANTA 389 113 Clean eyes by panemorfotatos Clean eyes :iconpanemorfotatos:panemorfotatos 78 5

Activity


soundcloud.com/nzkau

deviantID

NZKau's Profile Picture
NZKau
Julian Rika
Artist | Hobbyist | Digital Art
New Zealand
Skype : caketoppingz
Steam : rika

Comments


Add a Comment:
 
:iconmarcospsychic:
MarcosPsychic Featured By Owner Dec 31, 2014  Hobbyist General Artist
Happy Birthday
Reply
:iconnzkau:
NZKau Featured By Owner Jan 8, 2015  Hobbyist Digital Artist
cheers
Reply
:iconmarcospsychic:
MarcosPsychic Featured By Owner Jan 9, 2015  Hobbyist General Artist
your welcome (=
Reply
:icongreytonano:
greytonano Featured By Owner Apr 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thanks for the Fav :D
Reply
:icondreamfollower:
Dreamfollower Featured By Owner Mar 23, 2014  Student General Artist
Julz!? 0.o HAha i didnt know u were on deviantart! Thanks for the watch!
Reply
:iconnzkau:
NZKau Featured By Owner Mar 23, 2014  Hobbyist Digital Artist
haha yoooza ^_^ 
Reply
:icondreamfollower:
Dreamfollower Featured By Owner Mar 23, 2014  Student General Artist
^^ lol how often u on here? 0.o
Reply
:iconnzkau:
NZKau Featured By Owner Mar 25, 2014  Hobbyist Digital Artist
Now and then , i usually come on to have a chat with the DA friends :D cause some people here are actually awesumsauce ^_^ , but yerr latly been too busy use to come on daily lol .. 
Reply
:iconbuutterflykisses:
BuutterflyKisses Featured By Owner Mar 14, 2014  Student
Woahhzz been forever mannn...how you been?!
Reply
:iconbuutterflykisses:
BuutterflyKisses Featured By Owner Feb 12, 2014  Student
Hey wassup!!! How have you been?! 🍰
Reply
:iconnzkau:
NZKau Featured By Owner Feb 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
Hey darlin yea sorry its been awhile , been mega busy with uni work and shiz, >.< we are doing personal projects and i chose to remake a website , so i found a horrible lookin one and trying to make it look better from scratch hahaha , i think its looking pretty not bad at the moment ^_^ ... still got 3 weeks left to finish it heh,,, and i hope your valentines wasnt as lonely as mine haha i spent mine with my laptop my panda teddy and 5 movies , +10 points to me T_T... eh.. why u no have fb or skype , makes talking alot easier considering im logged in all the times haha actually see your messages baahaa , anywho matie potatie  hope your day is awesome at the momo , Huge Hugs n Kisses , Sorry for being a stranger ^_^ ill try get on more often  =)
Reply
:iconbuutterflykisses:
BuutterflyKisses Featured By Owner Feb 15, 2014  Student
Oooh you're working on a website and making it super awesome sauce?! Hope it goes well for you! :D Hah, my Valentines Day consisted of no school (even though I wanted to go to school) and it snowed A LOT! So I spent my Valentines Day outside shoveling snow out of the driveway and the only "Happy Valentines Day!" that was said to my was from my dad....:iconforeveraloneplz: I have a Skype, but I never really use it...I mostly use my Instagram instead of DA now....and my day is  sortta awesome at the moment :) XD and don't worry about getting on a ton, I barely get on anymore myself >.< Have an epic day! :D xoxo
Reply
:iconnzkau:
NZKau Featured By Owner Feb 18, 2014  Hobbyist Digital Artist
Hahaha Yea , im hoping it doesnt just look awesome to me but awesome to everyone else too haha , :D my valentines day consisted of Teddies , Scotch and Movies , haha.... For Ever Alone =3 ,  Thats ashame about school ^_^ ahha , Well you should totes use it more often haha its easier to chat haha , Instagram hmmm My phone would probably blow up if i installed it on that , haha Old School *just color* ^_^ but yerr my website,,,its looking really funky at the moment in a good way :D ill upload it to some random place sometime soon so you can have a look ^_^ , So hows it been latly :D everything groovy fun fun ? its pretty full on here , code code codey code photoshop photoshop photoshop code codey codey code code and so on , haha ^_^ tell me something that doesnt revolve around a bunch of codey stuff , cause thats all i see when i close my eyes these days haha... >.< #GOINGINSANE :D lol
Reply
(1 Reply)
:iconvalkiria07:
Valkiria07 Featured By Owner Feb 8, 2014  Hobbyist General Artist
Hi :aww: I so like your photoshop works! It's so cool and amazing! I would like to add you in my watchlist:la:
Reply
:iconstefanieodendahl:
StefanieOdendahl Featured By Owner Jan 20, 2014  Professional Digital Artist
Thank you for :+fav:ing Rocks!
Reply
:iconbuutterflykisses:
BuutterflyKisses Featured By Owner Jan 15, 2014  Student
Omg, you didn't have to give me more PM ;u; but it is GREATLY appreciated :D You are just too nice~
Reply
:iconnzkau:
NZKau Featured By Owner Jan 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
some people deserve awesome shizz ^^ , PM is pretty awesome ^^ Guess you fall under the awesome category :D ^_^
Reply
:iconbuutterflykisses:
BuutterflyKisses Featured By Owner Jan 15, 2014  Student
:D XD You fall under the super awesome category my friend!~
Reply
:iconnzkau:
NZKau Featured By Owner Jan 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
:P i can live with that haha <3
Reply
:iconbuutterflykisses:
BuutterflyKisses Featured By Owner Jan 13, 2014  Student
HEY!! :hug: We haven't talked in a while :( How was your Christmas/New Year!?
Reply
:iconmarcospsychic:
MarcosPsychic Featured By Owner Dec 31, 2013  Hobbyist General Artist
Happy Birthday and happy New Year.
Reply
:iconnzkau:
NZKau Featured By Owner Jan 12, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thanks dude :) appreciate it :D haha woop woop happy new year !! hope its gonna be Awesumsauce :D 
Reply
:iconmarcospsychic:
MarcosPsychic Featured By Owner Jan 13, 2014  Hobbyist General Artist
Your Welcome :D
Reply
:iconnzkau:
NZKau Featured By Owner Dec 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
merry xmas fuckers
Reply
:iconindeliblepassion:
IndeliblePassion Featured By Owner Dec 23, 2013  Hobbyist General Artist
Thank-you so much for faving Voodoo Jeff! It's greatly appreciated! :love: 
Reply
Add a Comment: